Kameler, gasspis och arabiskt skratt

2011-08-01 @ 20:10:55
Hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig att kunna sjunga med i abarisk musik! Fick skjuts till krogen i torsdags och började skratta när jag sjöng och Sandras "vän" pekade på mig och började skratta och sa att han gillade mig. För jag skrattade som en arab.... Inte okej.

Har varit här en vecka nu om ungefär sex timmar och jag har lärt mig att det inte går att bada i havet för det är för varmt, att krogarna inte stänger "until morning", att jag saknar svenska restauranger och krogar (det är okej att röka inne här), kameler kan gå mitt på gatan, att du inte går någonstans för taxi är så billigt och att gasspisar kan va livsfarliga om man lutar sig över dom. Summa av kardemumma är att jag har det rätt bra, de jag delar huset med är roliga och några även lite galna men jag saknar allt där hemma och jag saknar Jocke och Trulsa inget kan ersätta dem. Sen har tiden gått så himla fort dagarna har bara rullat så snart är det jul och då är jag hemma igen :)




Kommentarer

Postat av: Mamma

<3

2011-08-02 @ 11:26:43

Postat av: Mamma

OK - Jag älskar dig

2011-08-02 @ 11:27:46

Postat av: Jocke Med Kniven

Jag saknar dig med, jätte tomt utan dig stumpan :´( <3

2011-08-02 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback