St petersburg

2012-04-05 @ 10:51:12
Det gar bra nu ;) Igar var forsta dagen i Ryssland, var sorgligt att lamna Halmstad, mamma, vanner men samtidigt var det en sten som slappte. Jag ar ensam. Jobbigt men javligt nyttigt, tvingas ut i verkligeheten efter att ha levt i en bubbla. Igar tog jag mig till St nicolas Cathedral, en vacker skapelse i blatt och guld. Sen gick jag (sjalvklart) vilse och hamnade pa en bakgata dar det var marknad, bara ryssar och jag. Sag nog valdrigt vilsen ut for folk forsokte forklara saker for mig, tror jag iaf ingen kan engelska och ryskan fattar jag noll av! Gick in i ett stand forsta filmen jag sag var anastasia, sag de som ett tecken. Hon borjade sin resa i St Petersburg for att hitta sig sjalv och sin familj och jag forsoker bara hitta mig sjalv. Kopte filmen pa chansning och tur som jag har fanns den pa engelska.

Tack for alla pepp-sms tror inte ni forstar hur mycket de varmer <3




Kommentarer

Postat av: Ylva

Härligt gumman du och Anastasia :) vi älskar dig!

2012-04-05 @ 20:30:38

Postat av: Sara

Kom igen nu :) det kommer ga bra, ryssland moste vara vackert! Vi ses nar du kommer hem!!!! Lycka till ute i Varlden!

2012-04-06 @ 01:19:48

Postat av: Aida

fin bild :3

2012-04-06 @ 16:10:40
URL: http://ninjanails.bloggplatsen.se

Postat av: Ylva

Väntar med spänning på nästa blogginlägg 👍puss från oss i Tiffany

2012-04-06 @ 19:22:59

Postat av: Mamma

Jag älskar att läsa om allt du gör. Ta mycket foto Puss jag älskar dig Mamma

2012-04-06 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback