Helgen som gick

2011-08-12 @ 19:40:24
Denna helgen sprang förbi den oxå. I torsdags blev det ostbrika, vin och massa onyttigheter. Lite ansiktsmask, mysteriet på greveholm och sen bröderna Karlsson. Trevligkväll!



I fredags var jag och BB, Bästa Becca, och shoppade. I massor :) För min del blev det två snygga t-shirts, båda från herr avdelningen, ett par svarta jeans och en kofta. Den affären kommer bli farlig när det blir rea..



Och på lördagen blev det vattenland - farligt farligt men härligt härligt. Slog i bakhuvudet i en rutchkana och nu är jag stel i nacken och ner i ryggen, fastnade med piercingen i ett fotbollsnät och skrapa upp stortån på ovansidan så nu saknar jag lite skinn på den men det var kul som fan iaf! Ice land - lets freeze the dessert, de lyckades inte så bra och vi fick nästan värmeslag allihop. Och allt åktes, frittfall va galet hemsk och bedriften att hitta en genomskinlig lins i vattnet borde jag få beröm för :)







Säger som Tsatsiki - Vet du vad jag tycker är viktigast, att ha en kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback