Längesen

2011-09-06 @ 09:19:13

Längesen jag skrev nu.. Har inte rätt energi för att skriva och sen har det inte hänt så mycket heller.

Va i Dubai för någon vecka sen, lyckades ta bussen! Så stolt, inga fina busshållsplatser här inte. Var på Karama och handlade väskor kom hem med massa fina :) Dagen efter blev det Dubai Mall. Världens största köpcentrum och gick och kollade på världens högsta byggnad medans vi såg världens största fontän show. Allting e väldigt stort här.


Och nu är ramadan är äntligen över! Firade med fest i torsdes och vilket fylleslag... Hela fredagen spenderades i sängen med Sandra, flyttade mig en gång för att köpa skräpmat. Lördagen var jag fortfarande slagen och gick och drog hela dagen och såg ännu mer CSI. Planerar för ännu en Dubai weekend med Becca, hoppas på det bästa :D

 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Kul att läsa här var du gör. Puss mamma

2011-09-07 @ 13:15:28

Postat av: Hanna Skattberg

Hej, ta gärna en titt in på min blogg! Hoppas du får en fortsatt bra dag:D

http://hhannaskattberg.blogg.se/

2011-09-07 @ 14:35:20
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback