Awsome helg

2011-12-12 @ 12:18:47
Haft en helt perfekt helg. I fredags åkte vi mer till Tiffanytown och familjen kaos. Ylva skulle på julbord så blev Saga, Svante, Grymme Brynne, Jocke Larsson och jag som hade en helkväll med tacos och kinect. Efter några omgångar med boll kastande/sparkande så var det inte bara min kondition som visade sig vara usel. Lungade ner kvällen med Dumma mig och lite godis.

Dagen därpå är vi vakna var det minijul och som varje onormal jul så åkte vi och bowlade :) Ylva och Brynne fixade julmaten och jag och Jocke passade barnen. Bowlingen gick sådär förutom ett race med 4 strikes i rad - lycklig stund i mitt liv. Kvällen blev mysig med massa god jul mat och julklappslek och en del andra spel. Min mentalaålder är 11..

Söndagen blev en innebandy dag. Först spelade laget viktig match mot Åsa efter de kollade vi på herrana som hade match efteråt 8-2 till dom och sen vidare till stan och Dannes kontor där vi kollade slutet på VM-finalen för damer som blev ett guld :D så bara massa vinster. Hoppas de fortsätter till på tisdag på de är ytterligare en viktig match för oss. Kvällen fortsatte med musiktävlingar, julklappsutdelning och dimpolutdelning. Fick ett som var väldigt fint :D Kommer sakna laget så mycket när jag åker till Norge. Bare en match och en träning kvar tiden går så sjukt fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback