Två svenskar på vift

2012-05-14 @ 00:30:53
Jag har inte sa regelbunden tillgang till internet sa allt kommer lite efter nu Efter en sömnlös tid i San Francisco skulle jag åka pa min första trek america tur. San Francisco - LA längs med highway 1. Helt fantastisk vag! Det visade sig att det blev en tjejresa då vi bara var fyra deltagare. Nathalie och sharon från Australien och Lilla Anna fran Sverige. Sen hade vi var guide Allison. Härligt gang med blandad alder men blev att att jag var med Anna. Galet härlig tjej och riktigt rolig! Vi åkte längs harliga vyer, stannade i charmiga sma stader, raggade pa brandman, åt gigantiska hamburgare, killade disney channels och pratade i mangder!! Anna vet nu hur man sätter på ett koppel på en häst ;) vi stannade på konstiga stallen dar världen statt still. Hamnade på Madonna in ett förskräckligt stalle som var helt i ross och rysh plysh. Väldigt ugly men de hade världens största och godaste banana split. Och jag kan knyta en knut på en körsbärsskälk med tungan, de ni ;) Väl framme i LA, droppade Allison av mig pa mitt hostell. Hann sjunga en vers med Alex, en kille som jobbade dar, innan Bianca och Tony kom och hämtade mig. Antligen fick jag träffa denna beromda killen. Vi åkte runt i LA upp till hollywood skylten, tog bilder på nightlight, åkte rodeo drive och at på hard rock café. Om allt går som de ska kommer B till Sverige samtidigt som jag ungefär hade varit super! De droppa mig pa hostellet vid elva tiden och direkt traffar jag Bob, bartendern, som lär mig Beer pong, Am vers. Blev en heldel öl for min del då jag inte hade nan som helst koll på bollen. Medans Bob fortsatte spela träffade jag pa Richard, mycket trevlig kille fran UK. Visade sig att han oxå skulle gora trek america samma dag samma start och samma slut faat han gjorde norra ruten och jag sodra. Kom överens om att dela taxi till mötesplatsen. Under var diskussion har jag fatt i mig lite till ol.. Bob har slutat spela och hud flux ar klockan sex pa morgonen! Ingen aning om var tiden tog vagen. Uppe med tuppe, nio, bekämpade jag bakfyllan med mina rumskompisar som skrattade åt mig. Lyckades klämma i mig lite frukost och på vag ner till koket upptacker jag att jag haltar.. Min sjungande kille alex kom fram och tackade for dansen. Hade tydligen varit uppe pa div möbler och lekt allan och dansat. Förklarade mitt haltande. Dock inte blamarket pa overarmen? Min brist pa planering denna resa har gjort att jag bara gor de som faller mig in och jag saknade redan Anna sa efter en kortare överläggning kom vi overens om att jag skulle ta mig till Santa Monica och hennes hotell. Trafiken i LA är en mardröm!!! Hade tur med trafiken sa. tog bara en timme med buss.. vi gick ner till den beromda piren och jag blev sjukt besviken nar jag insag att de inte alls var ett fyrtorn som jag trodde missat detta helt. Gick bort till venice beach och trots att de ligger på gang avstånd fran varandra var det som en helt annan varld. Massa orginal till manniskor! Gick runt i nagra timmar innan vi drog oss tbx. Tbx pa mitt hostell var det comedian night, men nar klockan var ett tyckte Bob och Richard att jag blev for tråkig och skickade mig i sang. Råkade bara somna pa bardisken.. Dagen efter hade jag frukostdejt med Richard och alex som gjorde pannkakor till mig :) lyx! Jag och Richard skulle mota lilla anna och bege oss till Universals studio. Det var underbart! Alskade varje minut. Helt perfekt vader inga koer och sjukt roligt sallskap. Att anna overlevde mig och Richards entusiasm ska hon ha creed for ;) bästa aktierna var transformers latt! 4d på teststadiet men bettre an allt. Sista dagen i LA blev en chill dag, akte till Anna gick o shoppa lite, sag en film och snacka skit. Kvällen ägnades till smutstvatten som ju va massiv!! Sprang pa Richard igen och bestamde oss for chill kvall i baren da vi bestallt taxi till fem pa morgonen. Lamnade han om tjugo minuter knackar jag pa hans dorr med tre par nya converse. Killen sag ut som ett fragetecken. Barbesoket blev trevligt, Bob hade en ledig kvall och nar richard tackade for sig satt vi kvar till taxin kom. Bra start inför nasta aventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback