It´s is a Mooo point!

2011-12-07 @ 15:49:56

Det blir Norge! Jag har bestämt mig för det. Åker dit 3 januari och kommer hem i slutet av mars verkar det som just nu. Allt beror på hur mycket snö som kommer. Har börjat kolla på resa också. Blir nog en till våren så börjar bli lite peppad igen :D Precis som syster sa när de var som värst: De var helt enkelt inte meningen och ALLT löser sig.

Jag känner själv att jag har varit sååå jobbig de senaste veckorna och såg en facebook status igår som träffade rätt: Ärsch, värför lägga energi på folk som inte förtjänar de? När man kan ge den energin till någon/några som verligen förtjänar det istället? Livet borde vara som facebook, bara ta bort dom man inte tycker om eller stör sig på!

Och med de går jag och lägger energi på min lägenhet som behöver städas.



Kommentarer

Postat av: Kotte-Grön

Kommer sakna min Smurf!

Vilket bra inlägg och vilket klockrent filmklipp! :)

Love <3

2011-12-07 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback