Äntligen helg

2011-08-04 @ 21:36:01
Nu har jag tagit igenom mig min första jobb vecka och måste säga att det går hyfsat, börjar kännas som en tävling mot mig själv.

I och med att deras söndag är på fredagen så har vi helg nu fredag lördag, känns skönt. Dagarna har börjat gå jätte fort fast det är nog för att jag sover halva dagen och jobbar andra halvan. Idag va jag iaf duktig och gick upp och tränade med de vikterna som vi köpte tidigare i veckan, rygg och ben imorgon blir det armar och mage. Även köpt ett hopprep för konditionen, testade att gå ut och springa, kom en kilometer och sen badade jag i svett och munnen brann! Sen nu har ramadan börjat så om jag inte går upp och springer mitt i natten så måste jag springa i långärmat och långbyxor plus att man inte får ha vatten med sig. Laddar innebandy säsong 2012 med en grymt lång försäsong!! :)


Kommentarer

Postat av: Sara

Hej Tina! Åh vad kul att du trivs!!! :) Tror du att du stannar ett år eller hur ser det ut på den fronten? :) Sjukaste jag läste var nog förra inlägget, FÖR VARMT FÖR ATT BADA - SAY WHAAT?! Haha :) Puss på dig!

2011-08-08 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback