Katten med påsfetich

2010-03-11 @ 22:49:55
Städade köket igår (med lite hjälp av Trulsa) så nu är det stökigt i vardagsrummet isället. Kändes som ett bra jobb. Sen gjorde jag lasagne för första gången i mitt liv och den smakade till och med bra! Sen blev det Rena rama Rolf och fondue med jordgubbar, physalis och banan. Gottit!

 


Idag var det välbehövd sov morgon och sen en intensiv eftermiddag i skolan innan jag kilade hem till Malin och där väntade hon och Frida. Beställde lite smink av Frida så nu längtar jag tills jag får det :D Sen blev det räkor och potatisgratäng med en massa tjejsnack och mys. Dom är bra att ha mina fina vänner <3

Just nu mår jag bra men just för denna sekunden är det rätt kasst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback