Unstoppable!

2010-03-15 @ 22:33:32
Fan vad allt går fort nu.

I fredags var jag och Malin och kollade på Var är Kent? Jeppe spelade gangsterunge som man ville slå! Pjäsen var riktigt bra och rolig. Sen blev det hem om mysa lite med katten. Lördagen umgicks jag lite med familjen kaos och sen hjälpte Malin mig att slänga skräp innan det bar iväg till henne och kolla mellofestivalen. Anna vann, det gillar vi! Igår var bara en panik dag där allt var fel och upp och ner. Ingen tanke var där den skulle vara.

Gustaf och Moa - ALL KÄRLEK!

Idag försov jag mig. Helt borta. Stannade i Halmstad och gick en lång sväng med Moa innan "frukosten". Sen blev det hem till Jocke och fixitrixa lite. Är ett enda stort kaos här nu! Till och med mer än Tina stökigt o då är det illa men ikväll ar jag gjort mitt och vänner kallar :)

Kommentarer

Postat av: Aida :P

Vilka dagar kunde du träffas denna veckan?? ;D

2010-03-16 @ 15:32:39
URL: http://aidaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback