Korthet

2010-03-02 @ 01:06:45
Redovisningen i fredes blev kanon! Ingen hade nog räknat med att den skulle ta fyra timmar och då var det effektiv tid. På eftermiddan blev det fika med Frida och Becca innan jag begav mig till Vallås för att förfesta och äntligen fira och släppa loss lite. Trots att vissa tjura blev det en trevlig kväll ;)

I lördags var det kalasfest för Moa Snygg! Vi har en hemlighet som ingen annan vet. Blev ett väldigt lyckat kalas och hade sjukt kul. Blev en hel del dans och skuttande.

I söndes kändes sängen som min bästa vän och jag och Jocke körde pizza till frukost. Kändes nyttigt och som ett bra slut på onyttighetsdagarna. Framåt kvällen åkte vi och kollade på när hans lillebror och Moas lillabror spelade innebandy. Därefter blev det ica och inhandla mer onyttigheter och sen hem o glo på mamma mia.

Idag sov jag till tolv gick upp och satte mig vid datorn men sen lockade sängen igen så gick o la mig igen o sov i en timme till o vaknade runt tre. Nu åkte Gustaf nyss hem efter en myskväll med klyftpotatis och rena rama rolf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback