Isen är dum

2010-03-04 @ 18:33:24
Ibland är det dåligt att snön smällter och blir is. I tisdes ramlade och vred knät och idag krockade jag för första gången. Jag bromsade men bilen fortsatte farmåt. Som tur var skadades ingen! Sen blev det en lugn färd till skolan och det var intressant att höra på vad de andra grupperna kommit fram till i sina arbeten. Jag och Lottie tog presentationen med en klackspark, för vi hade ju redan haft vår stora.

Igår höll jag föreläsning på Blanka gymnasiet om min resa. Var sjukt kul att berätta vad det var jag hade gjort och sen även kom jag ihåg en massa saker som jag glömt. sen hämtade Jocke mig och vi stressade iväg till moster för en fika innan det var dax för sushikväll :) massa trevligt folk på plats i min lägenhet och det blev en heldel tjejsnack och mys. Det som måste nämnas är ju att vi brände riset tvågånger första gången värre en den andra då det fortfarande var ätligt och inte smakade som brandrök luktade.

6 veckor och 2 dagar



Kommentarer

Postat av: Jesper

6 veckor o 2 dagar??

2010-03-05 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback