Ullared & snabba cash

2010-01-20 @ 22:20:06
Igår kväll hamnade jag och Malin hamme hos Gustaf. Blev massa Mario cart och jag är den ständiga tvåan. Blev en del mys och skratt innan jag och Malin skulle hem och jag skulle fortsätta med projektet. Undrar hur seriös de tror att ja är när jag alltid skickar mejl runt elva på kvällen.

Idag blev det Varberg och på hemvägen så körde jag och Lottie inom Ullared. Blev lite presenter till Jesper, saker som mamma och dan ville ha och två toppen skjortor till mig. Sen var der stress stress stress och jag sprang in på bion och kom lagom till reklamen började. Snabba cash. Malin tyckte den var för våldsam, jag gillade den. Jämförts med boken så var den inget men som tolkning bra och den kändes verklig och inte så töntig. Sen hur Malin fick den till sorglig begrepp jag inte riktigt heller.

Nu skriver jag hockeyartikar, försöker vara social och stötta Malin som lagar mat åt mig. I call that a good night!

Kommentarer

Postat av: Becca

tihi.. men malin är annorlunda :) på ett bra sätt, jag skulle säkert också få den till sorglig om jag såg den ;)

2010-01-21 @ 23:27:15
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback