Nattjobb

2010-01-05 @ 19:07:33
Nyss intervjuat Peter Ström, andra hockeyspelaren på två dar så kommer bli förvirrad vem som sa vad när det väl ska skrivas ihop hann ju aldrig bli klar med Wallin igår för Moa lurade mig att börja spela betapet (som jag nästan vann på)

Äntligen käkat min efterlängtade thaimat. Så nu när jag är tjock och mätt ska jag lägga mig och sova en timme för att sen bege mig till jobbet 21-7. Kommer förhoppningsvis bli soft ska ta md mig boken jag köpte förra veckan med Karin Fossum sen se om jag hinner slänga ett öga på matchen med J-kronorna.

Kommentarer

Postat av: M.G

Tur att det är många dagar kvar tills nästa program ska tryckas. 24 januari :) (om jag inte räknat fel). Du gör ett kanonbra jobb med matchprogrammet! Tack!

2010-01-12 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback