Kokt skinka luktar fan inte sommar sol

2010-01-06 @ 17:22:45
Det blev en hyfsat lugn natt. Hann se det spännande slutet mellan Kanada-USA där USA vann välförtjänt på sudden. Efter matchen var det bara att dra på sig gympadojjorna och dra ut och skotta. Straffet för at jag inte stack till gymmet igår som jag bestämt. Så undrar vad som kommer hända för att jag skippar det idag...

Hann läsa otaliga brott och straff i natt och det är sjukt hur fasinerad jag är av det, tror inte det är så bra. Försökte lägga ihop allas misstag och sen tänka ut det perfeka brottet. Tankara kan snurra långt när man är övertrött och ögonen svider.


Kommentarer

Postat av: Kotte-Grön

Har oxå skottat snö i veckan, idag var jag ute och gick med mamma och sedan fick jag sopa bort lite snö från trottoaren vilket gav mig värk i högerarmen. Vilket innebär att jag måste börja träna snart!!

2010-01-07 @ 16:42:41
URL: http://supersnelasilversvinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback