It can't be that bad

2010-01-24 @ 23:48:53
Igår var en rörig dag i mitt liv. Efter missförstånd och en massa annat tjafs så hamnade vi lite väl sent hemma hos Malin och vodkan korkades upp. De blev ju inte riktigt som vi tänkt oss då alla mammans apor hade hoppat i sängen. Men vi hade kul och utvecklade min pojkindelning med yttligare en kategori, så nu finns det
II - Inte intressanta
KK - Knull kompis
PP - Potensiell pojkvän
MM - Måste man
En kategori för varje man ;)
Väldigt mycket folk på stan och med ut och dansade gjorde iaf Fidde och Frida. Innan det blev Mc D och sen sängen, som jag hade längtat!

Idag mådde jag ungefär lika bra som jag förtjänade och stannade i sängen till två innan vi gick upp och gjorde klyftpotatis till frukost och kollade vänner <3 Hockeyn gick åt helvete och det hade varit en komplimang att kalla dem för bambi..

Imon bär det av till Kungsbacka för en halvt stressig dag. Sista veckan med intervjuer nu sen gäller det bara att sammanställa allt, men med vår tidsplanering ska det inte bli någa problem. På kvällen blir det bio med Jocke med kniven, har du hört ryktet om Morgans? Ska bli kul kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback