Nu kör vi dricka hembränt och cola!

2010-01-23 @ 01:14:47
Malin är bäst ingen protest.
De senaste veckorna har hon bott hos mig 12 av 16 nätter och då kan man räkna bort två direkt då jag var i Norrköping. Har blivit som en liten familj och Trulsa vårt gemensama barn som vi har ständig uppsikt över, vi lagar mat (okej Malin), umgås (mycket med Gustaf) och bara njuter av livet. För det är nu jag känner att jag lever! Livet är lite luddigt och vet inte riktigt vad det är jag vill men det stör mig inte nämvärt. Det är sånt som löser sig på vägen. Imon blir det at fira Daf med massa trevliga typer som kommer för att trängas i hennes etta och sen vidare till stan där vi ska skaka rumpa!




Kommentarer

Postat av: Daf

Trivs otroligt bra med dig och Trulsa, har haft massa kul och haft väldigt mysigt dessa två veckorna.

Älska er <3

2010-01-24 @ 20:23:16
URL: http://supersnelasilversvinet.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback