Att jag inte dog

2010-01-19 @ 09:31:00

Avatar var okej. Inte den super hiten jag förväntade mig. Hade nog lite för höga förväntningar, kändes lite som att jag sett den förut. Den var i alla fall skit vacker och lätt en film man kan se igen.

Igår skulle jag ge blod, att jag inte dog!
Nålstick är inte min grej men har gett mig fan på och klara det här, vilket jag nästan gjorde. Första sticket gick inte så bra då ådran sprack eller nåt så fick byta arm men då hade jag hunnit bli mitt vanliga uppstressade jag. Sköterskan pratade lugnande och hon fick in nålen jag panikade inte och de hann nästan ta allt blod de skulle innan jag nästan svimmade. Sen fick jag sitta kvar i stolen en halvtime innan de vågade låta mig vandra iväg. Nu har jag fyra månader kvar för att förbereda mig för nästa gång och de lär ju knappast bli värre än de här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback