Det är inte okej

2010-01-10 @ 19:24:16
Jag lyckades ta mig till gymmet i torsdes och ner i bassängen sen började mina problem. De är inte okej att simma två 25 meters längor och sen vara trött! Svalde en väldig massa vatten, säkert rent och nyttigt men tog mig i alla fall igenom alla 40 längderna och kilometern var avklarad. Träningsvärken i fredes var ett faktum!

Helgen har varit ett brus av fest, vänner och mys. Helt underbar! I torsdes hamnade Malin och jag hos Gustaf och lyssnade på Sportify till fyra innan vi drog oss hemåt i fredes så hjälpte vi Moa bära lådor innan vi fick kasta oss iväg till hockeyn där Hammers piskade Karlskrona. Därefter drog vi hem till Gabbe där hon o Frida kollade lets dacne och vi börja dricka vin innan Corner väntade och vi kunde skaka lite rumpa. Efterfesten va hos Kalle. Gårdagen var en mysig dag som avgjordes i slut minuten att det var fest på G och inte en hemmakväll. Folket kom hit och guldkornen va Martin och hans donna. Hade sjukt kul och det blev massor med skratt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback