Convers i all ära

2010-01-07 @ 17:02:13
Skulle till psykologen imorse för o prata om en dyslexiutredning men försov mig i morse så slängde på mig första bästa kläderna och tog cykelnycklen och när jag skulle låsa upp har låsit fryst fast så de e bara att börja springa. Convers i all ära men mitt i vintern när det är snorhalt och plogat på sina ställen så höll jag sätta mig på rumpan otaliga gånger och när jag väl va framme kände jag inte tårna heller.

Psykologen var väl trevlig men hon skickade tillbaka mig till doktorn som skickat dit mig för att de var hon som skulle ha hand om mig och enligt henne ska jag till ortopedkliniken men de kunde inte hon fixa så måste till doktorn istället. När jag sen väl kommer komma till ortopedkliniken så kommer de säkert säga att ja ska någon annanstans.

Mina älskade Johan Palm skor <3

Nu ska jag bli duktig och åka till gymmet innan jag ska hem till Gustaf och äta glass och klaga på Sveriges I-landsprobem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback