55 mil i min lilla bil

2010-01-16 @ 15:32:14
Igår tillbringades många timmar i min älskade lilla Ingrid. På morgonen drog jag till Helsingborg för att göra de första intervjuerna i projektet. Gick riktigt bra och vår tidsuppfattning stämde. Sen blev det snabbt hem och hämta katten och ser att underbara Malin har fixat till lite i lägenheten, sötaste! Sen packade Trulsa och jag in oss i bilen och åkte upp till Norrköping. Har blivit lite av en tradition nu att sova utanför Jönköping.

Ikväll blir det Avataroch thai mat. Ska köpa den största popcornen de har och sen bara njuta. hoppas den är så bra som det sägs.

Kommentarer

Postat av: Daf

Eftersom även jag är anledningen till att det såg ut som det gjorde lände jag att jag kunde göra det lite finare tills du kom hem =)

2010-01-18 @ 10:38:35
URL: http://supersnelasilversvinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback