Te för tre

2010-02-10 @ 03:24:07
Älskar när internet dör och man måste börja skriva om från början. Äntligen lyckats fixa en del av intervjuerna så nu väntar sängen! Ska bli så skönt. Peppar peppar men jag börjar nog bli sjuk. Näsan rinner och halsen e dum.

Har även fixat och trixat med Sara idag. Hon var min högra hand när jag berättade om min resa ochantecknade och gjorde stöd ord. Ska ses på torsda igen och ta en del till av resan nu har vi ju avklarat de första dagarna och 20 minuter. Sen kom Martin med mjölk så vi kunde dricka te. Var myspys och åt massa massa bullar. Mitt nyttiga liv lägger ja på hyllan ett tag, brukar ju vara då man märker resultat. 

Jag och Sara diggar Alexandra Burke! Lyssnat på denna låter i fyra timmar snart. Hatar att den inte finns på Sportify!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback