Mello och Scrapbooking

2010-02-22 @ 15:16:49
I lördes efter jobbet försökte jag och Jocke oss på att laga pasta carbonara men tydligen så var det bara nån pastasås. Kollade på melodifestivalen och hejade på bidraget som kom sist.. Sen blev det lite scrapbooking och jag tyckte väldigt mycket om Jocke för att han om ihåg att vi hade glass. Mitt kort blev jätte fint och Jocke gjorde ett till Trulsa som hon försökte bita i, förstår nog hur fint de va då ;).

Idag har det blivit skolan där vi pluggade nu är jag hemma o ska plugga lite sen blir det hem till Moa och fixa lite till helgen sen blir det hem till jocke o glo film eller nåt innan jag ska hem och plugga lite till.

När jag kom hem från skolan idag så hade min slips kommit och den är så fin så övat mig på att knyta slipsknutar nu :D






Kommentarer

Postat av: Kicki

Epic slips!

2010-02-22 @ 19:11:11

Postat av: Anonym

Kul att du redan gått vidare, där ser man hur mycke vårt förhållande var värt..

2010-02-28 @ 18:04:02

Postat av: EMMA

WTF TINA DU SUGER; FAN VAD FUL SLIPS DU HAR KÖPT :'(:'(:'(:'( BUHUHUHUHUHU ..... GRÅTER AV AVNESJUKA ... BUHUHUHUH vill med ha en sådan, du jag fyller 20vsnart (A)(A)

2010-03-06 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback