Magnus Weideskog

2010-02-13 @ 16:03:36
Killen är grym! Hörde hans reklam på sportify och fastnade direkt. Underbar röst och fantastiska texter (sen har han jävligt sexiga ögon). Känns som om alla hans texter handlar om mig eller något jag varit med om.



Magnus Weideskog – 20 år

Fan vad ska jag ta mig till
Framtiden närmar sig
Och jag vet inte vad jag vill
Eller hur jag ska klara mig
Jag önskar att jag kunde se
Vad jag är om 10 år
Kunde veta om jag skulle le
Eller kanske spara mig en heldel sår.

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan va så svårt att vara 20 år

Fan nu är jag här igen
Och ångesten smyger sig på
Jag önskar att jag vore den
Som visste vad jag ville gå
Och vad jag ville jobba med
Vill inte gå i mina föräldrasspår
Vill inte rätta in mig i ett led
För det är viktigt hur jag mår

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan va så svårt att vara 20 år

Och det finns dem som talar om
Hur jag ska va
Och vad jag ska bli
Som försöker att peka vart jag ska stå
Och vart jag ska gå.
Och dom som dömer mig

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan va så svårt att vara 20 år


Nu blir det att fixa till sig och åka till syster och hälsa på hennes familj och Caroline. Ikväll blir det att umgås med Jocke och kolla melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback