De bästa

2010-02-08 @ 23:23:00

Jag trodde det stämde men har insett denna veckan att jag har de bästa vännerna och väldigt många att höra av mig till när livet är upp och ner. Har aldrig någonsin känt ett sådant stöd. Ni är vilka ni är och ta åt er <3



Helgen kan beskrivas med ett bra ord. Bakfylla. I lördes hamnade jag och Jocke hos Moa och Nicklas och spelade spel och kollade melodifestivalen. Mello sög och var riktigt kass! Skämten var lama och poängen med låtarna saknades. Lyckades iaf dela på en bag-in-box med Jocke o lite shotar med Moa. Spelen var mer lyckade och jag fick se/göra saker som jag antagligen hade sluppit och alla undrar nog varför Jocke åkte hem i Nicklas tröja och Moas strumpor..

Kommentarer

Postat av: Becca

baby.. Jag såg reprisen igår. Och asså.. Salem Al Fakirs låt var ju såå bra, likaså Pain of Salvation.. :)

2010-02-09 @ 12:03:53
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Postat av: Tina

Salems låt va faktiskt helt okej men inte Pain of Salvation! Va fan gjorde trummisen på scenen?! helt överflödig.

2010-02-09 @ 14:43:30
URL: http://blablablarock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback