Bla Bla Bla Blä

2010-02-02 @ 00:09:48
Dessa dagarna har gått åt till att sova, tänka och prata. Egentligen kommer jag bara fram till samma svar hela tiden men jag måste ändå vrida och vända på det i minsta detalj och så länge jag inte hör nåt ifrån någon så känns det bra. Sen kommer stressen och paniken.

Min älskade lilla gulla mamma ringde idag! Blev så lättad och glad att jag nästan började gråta. Var så mysigt att höra hennes röst. Snart hemma igen, annars finns ju brorsan här och Malin <3 :)

Idag var martin över på te. Han förstår sig inte på tjejer och jag fattar noll av killar. Varför inte bara säga som de menar? De krånglar till det för sig själva. Vi kunde i alla fall inte hjälpa varandra särskilt mycket, kändes ändå bra att bara snacka.

Sen blev jag utelåst i en timme efter de satt jag och väntade i ishallen på en spelare som inte kom i 50 minuter innan vi gav upp och sen väntade jag på malins träning i en timme (Y) Kunde haft en bättre kväll.

Idag började massa nya nyttiga liv. Jag, Moa, Malin, Becca och Tessan ska bli nyttiga och har en blogg där vi skriver om våra framsteg och motgångar.
http://wehaveagoal.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback